慢活系列─網路靜心禪修:『結廬在人境 而無車馬喧 問君何能爾 心遠地自偏 水穿石磨流 歲月已無縱 此中有真意 欲辯卻忘言』

慢活系列─網路靜心禪修: 『結廬在人境 而無車馬喧 問君何能爾 心遠地自偏 水穿石磨流 歲月已無縱 此中有真意 欲辯卻忘言』

政治系同學畢業35年後網路合家歡

永遠讓同學懷念的老師: 巨煥武老師 朱堅章老師 呂春沂老師 李鍾桂老師 張京育老師 曾濟群老師 張潤書老師...

昔時篆刻碑誌留千秋 今日影音數位存萬年

2009年2月28日 星期六

Sanjaya: Besame Mucho


Besame Mucho
Besame, Besame Mucho 吻我, 深情的吻我,
Como Si Fuera Esta Noche La Ultima Vez, 就如同這是我們的最後一夜,
Besame, Besame Mucho 吻我, 深情的吻我,
Que Tengo Miedo Perderte Despues, 我害怕再過不久我就會失去你,
Quiera Mirarme En Tus Ojos, Tenerte Muy Cerca, Verte Junto A Mi,
我要你在我身邊, 近得能在你眼中看見我自己的身影, 感覺你就在我身旁,
Piensa Que Tal Vez Mañana Yo Ya Estare Lejos, Muy Lejos De Aquei
或許你明天將離我而去 到一個離我很遠很遠的地方,

Besame, Besame Mucho 吻我, 深情的吻我,
Que Tengo Miedo Perderte Despues 我害怕再過不久就會失去你.


Kiss Me A LotKiss me, kiss me a lot,As if tonight wasthe last time.Kiss me, kiss me a lot,Because I fear to lose you,To lose you again.Kiss me, kiss me a lot,As if tonight wasthe last time.Kiss me, kiss me a lot,Because I fear to lose you,To lose you again.I want to have you very closeTo see myself in your eyes,To see you next to me,Think that perhaps tomorrowI already will be far,very far from you.Kiss me, kiss me a lot,As if tonight wasthe last time.Kiss me, kiss me a lot,Because I fear to lose you,To lose you again.Kiss me, kiss me a lot,Because I fear to lose you,To lose you again.Because I fear to lose you,To lose you again.

沒有留言: